با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ اداره کلاس درس توسط بخش خصوصی در مناطقی که معلم کم است
زیارت عاشورا

کلاس درس

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت:‌ در مناطقی که با کمبود معلم مواجه هستیم از معلمان بخش خصوصی برای اداره کلاس درس استفاده خواهیم کرد و این کار به شکل خرید خدمات آموزشی از مدارس غیردولتی انجام می‌شود.

به نقل از تسنیم:مرضیه گرد در پاسخ به این پرسش که وضعیت 900 مدرسه دولتی که برای اداره آنها از مشارکت بخش خصوصی استفاده می‌کردید، در سال تحصیلی جدید چگونه است؟ اظهار داشت: مدارسی که شرایط لازم را داشته باشند همچنان در بحث خرید خدمات آموزشی قرار می‌گیرند.

وی افزود:‌ مدارس دولتی که سال گذشته به مؤسسان بخش خصوصی واگذار شدند و از عملکرد مؤسسان رضایت داریم همانند سابق به فعالیت خود ادامه داده و فعالیت آنها بلامانع است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: مدارسی که از عملکرد موسسان بخش خصوصی رضایت نداشته باشیم به حالت قبل باز می‌گردند.

گرد عنوان کرد:‌ در برخی از مناطق کشور با کمبود معلم مواجه هستیم و اگر امکان آن وجود داشته باشد، دانش‌آموزان مدارس دولتی را به صورت انفرادی یا به شکل کلاسی به مدارس غیردولتی منتقل می‌کنیم یا از نیروهای بخش خصوصی به عنوان معلم درکلاس درس استفاده می‌کنیم و این کار به شکل خرید خدمات آموزشی از مدارس غیردولتی انجام می‌شود.

وی گفت:‌عمدتاً مدارسی که در سطح مناطق محروم و روستاهای دورافتاده قرار دارند به شکل خرید خدمات آموزشی از بخش خصوصی اداره می‌شوند البته تلاش ما بر این است تا پوشش کلاس‌های درس با استفاده از معلمان رسمی اتفاق بیفتد اما در مناطقی که با کمبود نیرو مواجه هستیم بحث خرید خدمات آموزشی را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در این خصوص گفته بود: مصوبه 595 شورای عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش را موظف کرده در مناطقی که کلاس‌های درس کمتر از حدنصاب تشکیل می‌شود و اداره کلاس‌ها مقرون به صرفه نیست با خرید خدمات آموزشی از اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به اداره مدارس کوچک اقدام شود.

وی دامه داد:‌ در این طرح، مدرسه در اختیار آموزش و پرورش است و خرید خدمات در قالب عقد قرارداد با موسسات غیردولتی انجام می‌شود تا نیروی انسانی مورد نیاز تأمین شود اما نظارت بر عملکرد معلم و اداره امور مدرسه در اختیار آموزش و پرورش است.اگر این روش محقق شود می‌توانیم حداقل 7 تا 8 هزار معلم ابتدایی را از طریق خرید خدمات آموزشی تأمین کنیم.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, | 12:42 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |